| Zašto biti sponzor filmskog festivala? 
Film i Festival su moćni komunikacijski kanali i izazivaju veliku medijsku pozornost, iskoristite ih u kreiranju svoga identitetaIskoristite najposjećeniju festivalsku promociju kako za kreiranje zamijećenosti vašeg proizvoda, tako i za oblikovanje stavova vaših kupaca i unapređenje prodajeNa Festivalu ćete sigurno biti prepoznati i diferencirati se od konkurencijeFestival stvara uvjete za međusobno poslovno upoznavanje i umrežavanje festivalskih sponzora 
 | Bitne činjenice 
Festival je manifestacija od nacionalnog značenja i interesa te najvažniji i najveći filmski događaj u HrvatskojU festivalskom periodu od 1. svibnja do 28. srpnja 2013. ostvareno je 768 medijskih objava o Festivalu128 prikazanih filmova1.374 akreditiranih domaćih i stranih gostiju, autora i novinara, sponzoraFestival prati 17 televizijskih postaja, 15 radio postaja, 10 redakcija dnevnih i 49 ostalih tiskanih izdanja, 29 uredništava internet medija te 2 uredništava samostalnih agencija i institucija, te ukupno 253 novinaraU razdoblju od 1. svibnja do 28. srpnja 2013. internetske stranice Festivala igranog filma u Puli bilježe 45.616 posjetiteljaRealizirana je marketinška protučinidba sa 88 klijenata: 4 pokrovitelja, partnerom Festivala, 2 medijska partnera, 3 glavna medijska pokrovitelja, 6 donatora, 34 sponzora, 12 medijskih pokrovitelja, 13 domaćih i 1 stranim portalom, 9 vinara, 1 ugostiteljom i 1 poslovnom suradnjom |