logo 67

         powered by
t com

logo 67


nagrade

HRVATSKI PROGRAM

Hrvatski film

Mare, red. Andrea Štaka, Tereza37, red. Danilo Šerbedžija, Glas, red. Ognjen Sviličić, Mater, red. Jure Pavlović, Ideš? Idem!, red. Ljubo Zdjelarević, Ribanje i ribarsko prigovaranje, red. Milan Trenc

Manjinske hrvatske koprodukcije

Pijavice, red. Dragan Marinković, Ne zaboravi disati, red. Martin Turk, Sin, red. Ines Tanović, Korporacija, red. Matej Nahtigal, Grudi, red. Marija Perović, Svi protiv svih, red. Andrej Košak, Ja sam Frenk, red. Metod Pevec, Agina kuća, red. Lendita Zeqiraj, Bosonogi car, red. Jessica Woodworth i Peter Brosens, Otac, red. Srdan Golubović


1. NAGRADA PUBLIKE ZLATNA VRATA PULE

Publika je, glasovanjem za Hrvatski program prikazan u Areni dodijelila nagradu Zlatna vrata Pule filmu Otac, redatelja Srdana Golubovića, s prosječnom ocjenom 5,0

Otac                                                                   –   5,0

Ribanje i ribarsko prigovaranje                         –  4,91

Ideš? Idem!                                                        –  4,88

Tereza37                                                            –  4,76

Mater                                                                  –  4,56

Mare                                                                   –  3,88

Glas                                                                    –  3,43


2. NAGRADE OCJENJIVAČKOG SUDA HRVATSKOG NATJECATELJSKOG PROGRAMA

Ocjenjivački sud:

1. Lina Kežić (predsjednica)

2. Dana Budisavljević

3. Ksenija Marinković

4. Vesna Mort

5. Danko Vučinović


2.1. HRVATSKI PROGRAM – MANJINSKA HRVATSKA KOPRODUKCIJA

 1. Zlatna Arena za najbolji film dodjeljuje se filmu Agina kuća redateljice Lendite Zeqiraj.

„Film besprijekorne glumačke igre, pun topline, spontanosti i emotivnih obrata. Najnagrađivanija kosovska redateljica ostvarila je vrhunsko umjetničko djelo.“

2. Zlatna Arena za režiju dodjeljuje se Metodu Pevecu za film Ja sam Frenk.

„Slovenski filmski redatelj, scenarist, glumac, književnik Metod Pevec  režirao je dojmljiv film o sukobu idealizma pojedinca i surovosti posttranzicijskog vremena.“

3. Zlatna Arena za glumačko ostvarenje dodjeljuje se Goranu Bogdanu za ulogu Nikole u filmu Otac, redatelja Srdana Golubovića.

„Suptilno i emotivno, briljantno odigrana uloga oca koji se bori za svoju djecu.“


2.2. HRVATSKI PROGRAM – HRVATSKI FILM

1. Nagrada Breza za najboljeg debitanta dodjeljuje se scenaristu i redatelju Juri Pavloviću za film Mater.

„ Nakon velikog uspjeha kratkog filma Piknik, i ovim dugometražnim prvijencem Jure Pavlović potvrđuje autorsku hrabrost te scenaristički i redateljski talent. Posebno je dojmljiv rad s glumcima, profesionalcima i amaterima.“

2. Zlatna Arena za oblikovanje zvuka dodjeljuje se Martinu Semenčiću za film Mater, redatelja Jure Pavlovića.

„ Semenčić je uspio ostvariti iznimno složenu zvučnu sliku koja sjajno prati i upotpunjuje svijet oko glavnog lika.“

3. Zlatna Arena za masku dodjeljuje se Snježani Gorup za film Tereza37, redatelja Danila Šerbedžije.

„ Maska Snježane Gorup prati emotivna stanja glavnog lika te precizno ocrtava sve tipove i karaktere u tom filmu. “

4. Zlatna Arena za vizualne efekte u filmu dodjeljuje se Vedranu Štefanu za film Ideš? Idem!, redatelja Ljube Zdjelarevića.

„ Nagradu dobiva za maštovitu upotrebu animacije, tipografije i vizualnih efekata u skladu s filmskom pričom.“

5. Zlatna Arena za specijalne efekte u filmu nije dodijeljena.

6. Zlatna Arena za kostimografiju dodjeljuje se Sari Giancane i Valentini Vujović za film Mare, redateljice Andree Štake.

„Nenametljivim minimalizmom kostimografska rješenja usklađena su s likovima i vizualnim identitetom filma.“

7. Zlatna Arena za scenografiju dodjeljuje se Jani Plećaš za film Mare, redateljice Andree Štake.

„ Za iznimno realističnu i uvjerljivu scenografiju, prepunu detalja koji gotovo dokumentaristički podržavaju karaktere i dočaravaju ambijent.“

8. Zlatna Arena za glazbu dodjeljuje se Igoru Paru za film Ribanje i ribarsko prigovaranje, redatelja Milana Trenca.

„Obradom i izvedbom renesansnih skladbi, posebice zapisanih u Ribanju i ribarskom prigovaranju, uspijeva gledateljima približiti djelo i vrijeme u kojem je živio Petar Hektorović.“

9. Zlatna Arena za montažu dodjeljuje se Dubravki Turić za film Tereza37, redatelja Danila Šerbedžije.

„ Za iznimnu kontrolu ritma i jasnu logiku tijeka priče.“

10. Zlatna Arena za kameru dodjeljuje se Jani Plećaš, za film Mater, redatelja Jure Pavlovića.

„ Unutar zahtjevnog režijskog okvira Jana Plećaš uspjela je, uz portretiranje glavnog lika, dočarati složene odnose i ambijent u filmu.“

11. Zlatna Arena za najbolju sporednu mušku ulogu dodjeljuje se Leonu Lučevu, za ulogu Paskoja u filmu Ribanje i ribarsko prigovaranje, redatelja Milana Trenca.

„Lik Paskoja, ribara iz 16. stoljeća, Leon Lučev učinio je životnim, današnjim, nama bliskim.“

12. Zlatna Arena za najbolju glavnu mušku ulogu dodjeljuje se Radi Šerbedžiji za ulogu Petra Hektorovića u filmu Ribanje i ribarsko prigovaranje, redatelja Milana Trenca.

„Otmjenošću i toplinom, glumačkom mudrošću i šarmom dočarao je život i djelo velikoga renesansnog književnika.“

13. Zlatna Arena za najbolju sporednu žensku ulogu dodjeljuje se Ivani Roščić za ulogu Renate u filmu Tereza37, redatelja Danila Šerbedžije – jednoglasno.

„Precizno i nadahnuto odigrala je lik mlade, samosvjesne i uspješne žene.“

14. Zlatna Arena za najbolju glavnu žensku ulogu dodjeljuje se Dariji Lorenci – Flatz za ulogu Jasne u filmu Mater, redatelja Jure Pavlovića.

„Ostvarila je iznimno zahtjevnu uloga u kojoj svaki treptaj, svaki udisaj mora biti na mjestu. Kao pod povećalom. Maestralno odigrana uloga.“

Ocjenjivački sud 67. Pulskog filmskog festivala posebno pohvaljuje iznimna umjetnička ostvarenja Marije Škaričić u filmovima Mare, Tereza37 te manjinskoj koprodukciji Grudi, redateljice Marije Perović.“

15. Zlatna Arena za scenarij dodjeljuje se Lani Barić za film Tereza37 redatelja Danila Šerbedžije.

„Scenaristički prvijenac glumice Lane Barić donio je svjež, duhovit pristup teškoj temi. Uz osobnu dramu glavne junakinje inteligentno progovara i o aktualnim društvenim temama.“

16. Zlatna Arena za režiju dodjeljuje se Danilu Šerbedžiji za film Tereza37.

„Redateljskim umijećem Šerbedžija je ostvario nenametljivo i zrelo režiran film u kojem se osjeća empatičnost i svijest o važnosti bavljenja dosad zanemarivanim temama.”

17. Velika Zlatna Arena za najbolji film dodjeljuje se filmu Tereza37, redatelja Danila Šerbedžije, produkcijske kuće Focus Media, producentice Irene Marković.

„Velika ženska priča sa sjajnim glumačkim ostvarenjima, Tereza37 je i priča o suvremenom Splitu. Iskače iz kanona teške socijalne drame, izmiče ženu iz pozicije žrtve i gleda je kao kompleksno ljudsko biće. U godini u kojoj su dominirale velike ženske teme i uloge, Tereza37 ukupno je ostavila najcjelovitiji dojam u svim segmentima filmskog stvaralaštva.“

 

ZAGREBAČKA BANKA dodjeljuje Danilu Šerbedžiji redatelju filma Tereza37 nagradu u iznosu od 30.000,00 kuna.

 

ANKETA AKREDITIRANIH NOVINARA 67. PULSKOG FILMSKOG FESTIVALA

TEREZA37                 - 4,5

MATER                      - 4,5

MARE                         - 4

RIBANJE I RIBARSKO PRIGOVARANJE   - 3,33

GLAS                          - 3,33

IDEŠ? IDEM!             - 3

 

Zahvaljujemo svima koji su potpomogli organizaciju i realizaciju 67. Pulskog filmskog festivala.

Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Grad Pula, Istarska županija, Turistička zajednica grada Pule, Zagrebačka banka te sponzor Festivala – Hrvatski Telekom.

predsjednik hr Min kulture logo GRAD PULA LOGO zupanijodjelzakulturu