Zašto biti sponzor filmskog festivala?
- Film i Festival su moćni komunikacijski kanali i izazivaju veliku medijsku pozornost, iskoristite ih u kreiranju svoga identiteta
- Iskoristite najposjećeniju festivalsku promociju kako za kreiranje zamijećenosti vašeg proizvoda, tako i za oblikovanje stavova vaših kupaca i unapređenje prodaje
- Na Festivalu ćete sigurno biti prepoznati i diferencirati se od konkurencije
- Festival stvara uvjete za međusobno poslovno upoznavanje i umrežavanje festivalskih sponzora
|
Bitne činjenice
- Festival je manifestacija od nacionalnog značenja i interesa te najvažniji i najveći filmski događaj u Hrvatskoj
- U festivalskom periodu od 1. svibnja do 28. srpnja 2013. ostvareno je 768 medijskih objava o Festivalu
- 128 prikazanih filmova
- 1.374 akreditiranih domaćih i stranih gostiju, autora i novinara, sponzora
- Festival prati 17 televizijskih postaja, 15 radio postaja, 10 redakcija dnevnih i 49 ostalih tiskanih izdanja, 29 uredništava internet medija te 2 uredništava samostalnih agencija i institucija, te ukupno 253 novinara
- U razdoblju od 1. svibnja do 28. srpnja 2013. internetske stranice Festivala igranog filma u Puli bilježe 45.616 posjetitelja
- Realizirana je marketinška protučinidba sa 88 klijenata: 4 pokrovitelja, partnerom Festivala, 2 medijska partnera, 3 glavna medijska pokrovitelja, 6 donatora, 34 sponzora, 12 medijskih pokrovitelja, 13 domaćih i 1 stranim portalom, 9 vinara, 1 ugostiteljom i 1 poslovnom suradnjom
|