petak | 25. srpnja. 2014
Pulski razgovori: Zvonimir Jurić
Zvonimir Jurić, redatelj i suscenarist dugometražnog igranog filma Kosac
Predstavite film u rečenici, dvije.
Bez namjere da zvučim oholo, nisam sklon objašnjavati, interpretirati film. Taj dio posla prepuštam onima koji će ga pogledati.
Gotovo čitav film se odigrava noću. Zašto? Koliko je teško održati noćni ritam rada?
Nesaničar sam. Noć mi je poticajnija od dana za razmišljanje.
Izdvojite neki trenutak sa snimanja koji vam se učinio iznimnim, „malim čudom“ bavljenja filmom.
Uloga Damira Bartola Indoša kao šutljivog ratnog veterana je za mene pozitivno “malo čudo”. Nije bila planirana u scenariju.
Gdje ste snimali, kada, koliko dugo?
Trideset i šest snimajućih dana, okolica Zagreba, ujesen prošle godine.
Kosca je, što je razmjerno neuobičajeno, montiralo dvoje montažera, Dubravka Turić i Tomislav Pavlic.
Dubravka i ja smo se razišli jer više nismo funkcionirali. Ne vidim problem u suradnji s dva montažera ako okolnosti dovedu do takve situacije.
Što mislite o tome da su na ovogodišnjoj Puli u istu konkurenciju smješteni i igrani i dokumentarni filmovi te manjinske produkcije?
Podržavam odluku da su i dokumentarni i manjinski filmovi u glavnoj konkurenciji. U redu je dati svima jednaku šansu kad su u pitanju nagrade.
Janko Heidl