srijeda | 21. svibnja. 2014
Nagrađena promotivna kampanja Pulskog filmskog festivala
Na netom završenim Danima komunikacija u Rovinju su 16. svibnja proglašeni pobjednici natjecanja IdejaX i Mixx, među kojima Pulski filmski festival kao naručitelj i agencija Sonda kao kreator kampanje “Zaželi”, osmišljene povodom proslave 60. rođendana festivala. Promotivna akcija nagrađena je u kategoriji ‘Turizam, kultura i slobodno vrijeme’. Odluku je donio ocjenjivački sud sastavljen od 10 marketinških stručnjaka i kreativaca, odabravši najbolje između 123 prijavljena rada.
Akcija „Zaželi“ posvećena je obilježavanju obljetnice nacionalnog Festivala igranog filma u Puli. Kroz proteklih 60 godina Arena je ugostila mnoge redatelje, glumce, producente, predsjednike, pa čak i države. No ono što je oduvijek bilo postojano, vjernost je publike koja na projekcijama ispunjava Arenu, sve do posljednjeg mjesta. Stoga je uprava festivala odlučila 60. rođendan posvetiti upravo publici. Konstruirana je lako sklopiva i prenosiva kutija želja koja je putovala Hrvatskom te je od ožujka do srpnja 2013. posjetila pet hrvatskih gradova i bila postavljena na 15 lokacija.
Unutar kutije instalirana je aplikacija virtualne torte kako bi posjetitelji imali priliku zamisliti i ostvariti svoje želje gaseći virtualne svjećice. Čin gašenja svjećica zapravo je okidao fotografiju ‘čestitara’, koja je potom pohranjena na za to posebno konstruiranu web stranicu festivala. Fotografije su se zatim mogle pregledavati, dijeliti putem maila i javnih mreža, te se moglo glasati za najbolje. Želje su potom ovjekovječene na promotivnim materijalima 60. Festivala.
U samo jednoj kutiji fotografirano je preko 10.000 ljudi, što znači da je kroz dva kvadratna metra prošlo više ljudi nego što ih dva puta napuni Arenu tijekom projekcija. Projekt je čitavoj zemlji pružio mogućnost da slavi rođendan nacionalnog filmskog festivala i tako doprinio ostvarenju značajnih brojki od 71.000 posjetitelja, 79.000 posjeta web stranicama i 768 medijskih objava.