18-25. srpnja 1987. – 18 filmova
Organizator: Festival jugoslavenskog igranog filma
Predsjedništvo Skupštine festivala: Anton Šuran (predsjednik), Branko Bauer, Dušan Belić, Radivoj Cvetićanin, Gojko Kastratović, Milan Martinović, Aco Petrovski, Joža Pogačnik i Rajko Rosić.
Direktorica FJIF-a: Gorka Ostojić-Cvajner
Službeni žiri: Bojan Adamič, Rajko Cerović i Nenad Dizdarević.
Nagrade:
- VEĆ VIĐENO, Art film 80 (Beograd), CFS Avala film (Beograd), Croatia film (Zagreb) i Smart Egg Pictures (London) – Velika zlatna arena
- Vladimir Blaževski za režiju filma HI-FI, Vardar film (Skopje) – Zlatna arena
- Dejan Šorak za scenarij filma OFICIR S RUŽOM, Jadran film (Zagreb) i Centar film (Beograd) – Zlatna arena
- Anica Dobra za žensku ulogu u filmu VEĆ VIĐENO, Art film 80 (Beograd), CFS Avala film (Beograd), Croatia film (Zagreb) i Smart Egg Pictures (London) – Zlatna arena
- Žarko Laušević za mušku ulogu u filmu OFICIR S RUŽOM, Jadran film (Zagreb) i Centar film (Beograd) – Zlatna arena
- Vesna Trivalić za žensku epizodnu ulogu u filmu OKTOBERFEST, RO Inex film (Beograd) – Zlatna arena
- Petar Božović za epizodnu mušku ulogu u filmu VEĆ VIĐENO, Art film 80 (Beograd), CFS Avala film (Beograd), Croatia film (Zagreb) i Smart Egg Pictures (London) – Zlatna arena
- Radoslav Vladić za snimateljski rad u filmu NA PUTU ZA KATANGU, Film danas (Beograd) i Bakar film (Bor) – Zlatna arena
- Janez Gregorc za glazbu u filmu LJUBEZNI BLANKE KOLAK, Viba film (Ljubljana) – Zlatna arena
- Kemal Hrustanović za scenografiju filma ŽIVOT RADNIKA, RO Forum (Sarajevo) i TV Sarajevo – Zlatna arena
- Milena Kumar za kostimografiju u filmu LJUBEZNI BLANKE KOLAK, Viba film (Ljubljana) – Zlatna arena
- Mladen Prebil i Predrag Stijačić za ton u filmu ŽIVOT RADNIKA, RO Forum (Sarajevo) i TV Sarajevo – Zlatna arena
- Petar Marković za montažu u filmu HI-FI, Vardar film (Skopje) – Zlatna arena
- Halid Redžebašić za masku u filmu VEĆ VIĐENO, Art film 80 (Beograd), CFS Avala film (Beograd), Croatia film (Zagreb) i Smart Egg Pictures (London) – Zlatna arena
Posebne nagrade:
- Živojin Pavlović za režiju filma NA PUTU ZA KATANGU, Film danas (Beograd) i Bakar film (Bor) – nagradu filmske kritike ”Milton Manaki”
- Živorad Tomić za režiju filma KRALJEVA ZAVRŠNICA, Marjan film (Split) i Centar film (Beograd) – nagrada ”Zlatni vijenac Studija” režiseru-debitantu
- Živojin Pavlović za režiju filma NA PUTU ZA KATANGU, Film danas (Beograd) i Bakar film (Bor) – nagrada ”Zlatni gladijator”
- Mišo Samoilovski za kameru u filmu HI-FI, Vardar film (Skopje) – nagrada ”Kodak-Foto”
- Ružica Sokić za ulogu u filmu OKTOBERFEST, RO Inex film (Beograd) – nagrada ”Ruža Pazinke”
- Vladimir Blaževski za režiju filma HI-FI, Vardar film (Skopje) – nagrada lista ”Mladost”
- Ksenija Paić i Žarko Laušević za uloge u filmu OFICIR S RUŽOM, Jadran film (Zagreb) i Centar film (Beograd) – nagrada za najpoetičniji emotivni odnos lista ”Polet”
- Miroslav Lekić za režiju filma DOGODILO SE NA DANAŠNJI DAN, CFS Avala film (Beograd) i TRZ Klapa 22 (Beograd) – nagrada ”Kokan Rakonjac”
- Goran Paskaljević za režiju filma ANĐEO ČUVAR, TRZ Otvoreni atelje Beograda Singidunum (Beograd), Jugoart (Zagreb) i Morava (Beograd) – nagrada žirija tjednika Studio ” Studijev jelen”
§ Na projekcijama prve večeri festivala došlo je do tehničkih omaški na što su žustro reagirali autori i producenti, a izlika kako se projektori rabljeni u Areni više ne proizvode 18 godina nije pomogla, kao ni upaljena rasvjeta iza Arene.
§ Filmski kritičari Mira Boglić i Aco Štaka dobili su nagradu ”Zlatno pero” žirija ”Instituta za film”.
§ Za razliku od ranijih godina, kada su reprize festivalskih večeri održavane u nizu istarskih gradova, ove godine festivalski program reprizira se samo u Labinu.
§ Sve konferencije za novinare, radni dogovori i kolokviji prenosili su se sustavom interne televizije u druge prostorije Festivalskog centra. Sve se snimalo, prenosilo i moglo pratiti na satelitskom programu, a u večernjim satima i u samom središtu grada.
§ ”Svi naši filmovi u boji, snimani sedamdesetih godina, u opasnosti su od propadanja. Zbog nesavršenosti tadašnje kolor tehnike boje se kemijski rastvaraju i pomalo blijede. Trebalo bi ponovno pregledati sve što je tih godina snimljeno, barem najvažnija djela, pogledati da li su i negativi, i spasiti ono što se još može spasiti. To je trenutno po meni najveći problem naše kinematografije…”, upozorava snimatelj i redatelj Karpo Godina.
§ Gost festivala je Menahem Golan, redatelj i predsjednik filmske kompanije ”Cannon”.