• Predavanja i voditelji

    1. Modul: RED DIT (tehničar za digitalno snimanje)

     

    • Uloga RED tehničara za digitalno snimanje

    • Postavljanje RED kamere

    • Popis za provjeru prije snimanja i postavke

    Speed ramping

    • Snimanje na RED CF kartice

    • Snimanje na RED RAID hard drivere

    • Koji medij kada upotrijebiti

    • Ulazi i izlazi

    • Audio fuknkcije i postavke

    • Osnovne operacije i održavanje

    • Odabir i opreacija formata 2K, 3K, 4K

    • REDcode 28 nasupot REDcode 36

    • Operacije i struktura menija

    • RAW i ugrađene tablice pretraživanja (LUT) - Redspace REC709, Rawview

    • ISO i RAW

    • Dobra praksa

    • Upravljanje podacima

    • Uobičajene programske greške

    • Prijenosno računalo

    • Redcine – pregled

    • RED Rushes – pregled

     

     

    2. Modul: Postprodukcija, mastering i distribucija

     

    - Montaža uz pomoć aplikacije Final Cut Pro

    - Audio postprodukcija u surround sustavu 5.1 uz pomoć

      aplikacije Soundtrack Pro

    - Vizualni efekti uz pomoć aplikacije After Effects

    - Motion Graphics uz pomoć aplikacija Adobe Photoshop i Motion

    - High Precision Debayer (konverzija boje) uz pomoć aplikacije Red Rushes

    - Izvlačenje i prilagodba neprocesiranih podataka pohranjenih u RAW formatu

    - Colour Grading uz pomoć aplikacije Apple Colour

    - Mastering i online mastering

    - Digital Cinema Mastering

    - J2K kodiranje

    - DCP pošiljka

    - Upitnik vezan za distribuciju

     

     

    3. Predavanje: Digitalna korekcija boje i digialno kino

     

    Ovo će se predavanje osvrnuti na povijest i dati pregled postupka digitalne korekcije boje, utjecaja i značenja boje te njenog odnosa s naracijom. Pokrit će se osnovne metode korekcije boje, ali i demonstrirati neke od naprednih metoda stvaranja „izgleda“. U drugom dijelu predavanje govorit će se o standardu digitalnog kina te o ispunjavanju preduvjeta, trenutačnom stanju u filmskoj industriji i budućim kretanjima. 

     

    Predavanje će održati Dado Valentić, specijalist za digitalni mastering u londonskom studiju Mytherapy D-Cinelab. Predavanje je otvoreno za sve posjetitelje Festivala uz prethodnu prijavu.

     

     

    4. Predavanje: Digitalno snimanje i vizualni efekti

     

    Ovo je predavanje usmjereno na tehničke i umjetničke aspekte filma i digitalnog snimanje. Svrha mu je odgovoriti na pitanja zašto, kako i što tražiti te objasniti razloge i dobrobiti. Predavanje je namijenjeno snimateljima koji već posjeduju određena znanja ili su stručnjaci na tom području, ali isto tako i redateljima koji žele naučiti kako mogu izvući korist iz činjenice da tehnologija postaje sve dostupnija te da na tržištu sve više dolazi do izražaja talent. Vanja Černjul podijelit će s polaznicima svoje iskustvo sa seta, dok će Claudia Čermak govoriti o fazi postprodukcije. Predavanje je otvoreno za sve posjetitelje Festivala uz prethodnu prijavu.

     

     

    Voditelji radionice

     

    -         Postprodukcija i korekcija boje – Dado Valentić

     

    Dado će voditi radionicu o postprodukciji, završnoj obradi i korekciji boje. Dado je osnivač jednog od vodećih londonskih studija za digitalno kino pod nazivom MY Therapy. Dado je radio na igranim filmovima kao što su Sherlock Homes, Mr. Nice i Gullieverova putovanja te na nekima od ponajboljih reklama i dokumentaraca. Trenutačno radi na nekoliko filmova u stereoskopskom 3D-u. Iza njega je osmogodišnje radno iskustvo na području digitalnog kina. Dado je akreditirani obučavatelj aplikacije Apple Color. Vodit će praktičnu obuku o postprodukciji te korekciji boje. Studio MY Therapy osigurat će opremu za postprodukciju.

     

     

    -         Vizualni efekti – Claudia Čermak

     

    Claudia će voditi radionicu o vizualnim efektima. Caludia je jedan od vodećih stručnjaka i supervizora za vizualne efekte u Londonu. Bila je član tima za vizualne efekte koji je osvojio Oscara za Gladijatora. Radila je na mnogobrojnim reklamama, a trenutačno radi na novom nastavku Harryja Pottera. Claudia ima pregršt znanja, iskustva i savjeta za svakog umjetnika koji radi na ovom području.

     

     

    -         Predavanje: Digitalno snimanje - Vanja Černjul

     

    Vanja Černjul radio je kao direktor fotografije na 15 igranih filmova kao što su Gradski otok (redatelj Raymond De Felitta) i Pizzerija Kamikaze (redatelj Goran Dukić). Dobitnik je nagrade za najboljeg snimatelja na filmskom festivalu u Aspenu za film Fishbelly White (redatelj Michael Burke), nagrade Kodak Vision na Filmskom festivalu Avignon/New York za film The Photographer (redatelj Jeremy Stein) te nagrade za najboljeg snimatelja na Međunarodnom filmskom festivalu u Stockholmu za film Rain (redateljica Katherine Lindberg).

    Dobitnik je nagrade Emmy za pilot za televizijski serijal redatelja Richarda Sheparda Ružna Betty u produkciji televizijske kuće ABC/Touchstone. Radio je na prvoj sezoni televizijske serije Nurse Jackie (produkcija Showtime/Lions Gate) i prvoj sezoni televizijske serije HBO-a Bored to Death. Osvojio je nominacije za Emmy za izuzetno snimateljsko dostignuće za NBC-jev humoristični serijal30 Rock.