logo 67

         powered by
t com

logo 67


160719ucenickiradoviVIJEST

Učenička reinterpretacija vizualnog identiteta 66. Pulskog filmskog festivala

Nakon početne bojazni od suočavanja s povjerenim im zadatkom, učenici prvog razreda uz pokoju pomoć godinu starijih kolega, Škole primijenjene umjetnosti i dizajna u Puli slobodno su se prepustili reinterpretaciji vizualnog identiteta 66. Pulskog filmskog festivala. Učenici koji u prvoj godini srednjoškolskog školovanja još nisu podijeljeni po raznim odjelima Škole, na nastavnom predmetu Pismo pod mentorstvom profesora Denisa Sardoza, inače voditelja odjela grafičkog dizajna u istoj školi, na interesantne su načine razrađivali i nadograđivali idejno rješenje vizualnog identiteta ovogodišnjeg Festivala koji potpisuje Marko Rašić.

Sardoz kaže da su učenici bili prilično iznenađeni što su upravo oni odabrani za takav, kako ga oni vide, važan zadatak, igranja sa službenim vizualnim identitetom Pulskog filmskog festivala. Očitim asocijacijama na brojku „66“ na koje je i aludirao sam autor - oči s obrvama, naočale, otvori kroz koje se viri, tlocrt Arene ili filmsku rolu, možebitni budući dizajneri su dodali sadržaje – oči crtanog lika, životinja ili ljudi, glave, dijelove voća, već vintage predmete s kraja prošlog stoljeća, slikarske palete… Unatoč malom iskustvu, u ovom su simpatičnom zadatku učenici imali slobodu da i to malo pokažu pa su u ovaj tipografski znak, simbol ovogodišnjeg Festivala ugradili i svoje autoportretne izraze i stremljenja pa ima tu i očekivanog dodavanja još jedne šestice u broju festivalskih godina i drugih raznih smjerova igranja, ali i rješenja koja bi vrlo lako funkcionirala kao dio vizualnog identiteta 66. PFF-a.

Profesor Sardoz je pohvalio idejno rješenja Marka Rašića, autora cjelokupnog vizalnog identiteta ovogodišnje Pule, istaknuvši da su uvijek jednostavna i KIS (Keep It Simple) rješenja ujedno i najbolja rješenja. On misli da je izbor pravi, jer je ono što vidi čvrsto, jasno i dobro predstavlja Pula film festival.

Inače, prijedlog autora studija Rašić-Vrabec izabran je kao vizualni identitet nakon javnog natječaja za njegovu izradu u listopadu prošle godine te ulaska u užu selekciju, a izabrala ga je komisija u sastavu: Davor Kliman (ravnatelj Škole za primijenjenu umjetnost i dizajn Pula), Ketrin Miličević Mijošek ( ravnateljica Muzeja suvremene umjetnosti Istre), Miodrag Čerina ( predsjednik Upravnog vijeća Javne ustanove Pula Film Festival), Gordana Restović (ravnateljica PFF-a) i Sanela Pliško (glasnogovornica PFF-a).

Ovo je druga godina zaredom kada se vizualni identitet tekućeg Festivala bira na ovaj način, a tako će biti i ubuduće, kako je pri predstavljanju ovogodišnjeg vizualnog identiteta najavila direktorica Pula film festivala, Gordana Restović. Možda neki od narednih izbora bude pao upravo na budući rad nekog od učenika koji sada izlažu u predvorju kinodvorane Kina Valli.

 

 

predsjednik hr Min kulture logo GRAD PULA LOGO zupanijodjelzakulturu