Jako smo hoch bez kune u džepu
Pitanja o golotinji na filmu su deplasirana, 21. je stoljeće. Ne znam zašto bi bilo normalnije glumiti ubojicu nego ulogu u kojoj se ionako skida lik, a ne ti.
Razgovarao Janko Heidl
Dojam je da ste se dobro zabavili glumeći zagrebačku damicu iz visokog društva u filmu Mrak.
Film je nastao kao naš ispit iz filmske glume i mi smo sami predlagali odrednice likova. Ja sam Zagrepčanka koja je studirala u Splitu i već mi je bilo dosta splitskog, htjela sam malo kajkati. Bilo mi je dosadno da budem tipična zagrebačka cura pa sam odlučila biti, nazovimo je, glupačica, no koja to uopće nije, što se na kraju i vidi. Zlatna mladež općenito me zanima kao pojam i bilo mi je zanimljivo to ubaciti u film koji tematski nema veze s tim. Inače sam posve drugi tip, a zanimljivo je kako uvijek kada istražuješ neki lik s kojim navodno nemaš veze na kraju vidiš da sve to imaš u sebi. Kad dođe premijera, svi glumimo visoko društvo, a nismo. Kao preksinoć, nakon premijere 7 seX 7 – snimali su nas, slikali toalete... kao jako smo hoch, a svi smo radili film za nula kuna. To mi je jako zabavno.
Mrak je dugometražni film, a 7 seX 7 niz kratkih epizoda, i to snimljenih u jednom kadru. Kakve su razlike u glumačkom pristupu?
U Mraku smo imali dosta veliku slobodu da nešto pridodamo. U mom dosadašnjem iskustvu nije se često događalo da redatelji daju glumcu priliku da kaže svoje mišljenje i da se prijedlog usvoji, ako odgovara kontekstu cjeline. Ovdje smo likove poznavali puno bolje od redatelja, a mislim da bi tako i trebalo biti. U 7 seX 7 radilo se puno kraće – svaka epizoda snimala se jedan dan, iako je prije toga bilo tjedan dana proba. Dugometražni film ipak pruža veću mogućnost za razvoj lika nego jedan kadar i jedna pričica kao u 7 seX 7. Snimanje u jednom kadru najsličnije je radu u kazalištu, što je za glumca dobro. Tu imamo moć i kontrolu, a inače nemamo, jer smo u postprodukciji isključeni iz procesa. Kad snimaš u jednom kadru, ne mogu te kasnije drukčije izmontirati ili izbaciti neki dio. Što si napravio, napravio si.
U svim pričama 7 seX 7 glumci se veselo i opušteno razodijevaju, bez grča kakav se često znao osjetiti u takvim scenama, barem u našem filmu.
Pitanja o golotinji na filmu su deplasirana, 21. je stoljeće. Ne znam zašto bi bilo normalnije glumiti ubojicu nego ulogu u kojoj se ionako skida lik, a ne ti.