Glavni interpret na oba koncerta bit će jedan do najslavnijih svjetskih trubača Mauro Maur, čije su izvedbe dio glazbene podloge više od 100 filmskih ostvarenja. Maura će na klaviru pratiti kanadska pijanstica Francoise de Clossey. Mauro Maur član je orkestra Opere u Rimu, nastupao s gotovo svim najvećim svjetskim orkestrima, Ennio Morricone i Mikis Theodorakis posvetili su mu nekoliko skladbi, a pripala mu je i čast da na zamolbu obitelji redatelja svira na posljednjem ispraćaju Federica Fellinija. Osim na koncertima u dvorani pulske Zajednice Talijana, Maur će jednu skladbu izvesti i na ceremoniji otvaranja Festivala u Areni, koju će izravno prenositi i Hrvatska radiotelevizija.
Koncert je omogućila donacija Talijanskog instituta za kulturu iz Zagrebu, čija ravnateljica Paola Ciccolella nakon četiri vrlo plodne godine rada u Zagrebu ove jeseni napušta Hrvatsku radi odlaska na novu dužnost u Varšavu.
Koncert skladbi Nina Rote bit će otvoren glazbom iz Fellinijevog kultnog filma nostagije Amarcord (1973), a slijedit će Slatki život (La Dolce Vita, 1960). Nakon otvaranja s najvećim hitovima, ovaj se glazbeno-filmski vremeplov vraća u 1953. kada je nastao film Dangube (I Vitelloni), prvi Fellinijev međunarodni uspjeh. Potom su na programu skladbe iz dirljivog, nezaboravnog filma Cesta (La Strada, 1954), predstavnika tzv. neorealizma duše, iz filma Cabirijine noći te na samom kraju iz poluatuobiografskog, metanarativnog filma Osam i pol (Otto e mezzo, 1963).
Koncert glazbe Ennija Morriconea otvara se temom iz filma Bugsy redatelja Barryja Levinsona iz 1991, a biti će izvedene i skladbe iz špageti vesterna Sergia Leonea Za šaku dolara (Per un pugno di dollari, 1964.) te filma Misija (Mission, 1986.) Rollanda Joffea. U programu su skladbe iz pet filmova Giuseppea Tornatorea, od njegovog najnagrađivanijeg filma Novi kino Raj (Nuovo cinema Paradiso, 1988), Malene s Monicom Bellucci iz 2000, Legende o pijanistu (La leggenda del pianista sull’oceano, 1998) do kriminalističkog trilera Nepoznata (La sconosciuta, 2006) i najnovijeg filma Baària (Baària – La porta del vento, 2009) kojim je otvoren prošlogodišnji festival u Veneciji, a koji će svoju hrvatsku premijeru imati upravo na Festivalu igranog filma u Puli.
Koncert filmske glazbe: Arsen Dedić
U ponedjeljak, 19. srpnja s početkom u 20 sati na 57. festivalu igranog filma u Puli u dvorani Zajednice Talijana Arsen Dedić održat će jedinstven koncert koji će biti posvećen isključivo filmskim songovima i pjesmama o filmu. Biti će to presjek jedne impresivne kantautorske karijere fokusiran upravo na neraskidivu ljubav Arsena Dedića i filma.
U prvom dijelu koncerta, uz pratnju Branka Bulića na klaviru, Arsen Deeć će izvesti slavne songove Dva ljubljanska dana (iz filma slovenskog redatelja Boštjana Hladnika) i Sve što znaš o meni (iskorišten u istoimenom filmu Bobe Jelčića), kultni Moderato cantabile, Put u raj (iz filma Marija Fanellija po knjizi Miroslava Krleže), Okus soli (prepjev pjesme Gina Paolija izveden u filmu nstalacija ljubavi II), Balada o prolaznosti (iz filma Živa istina Tomislava Radića) te Odlazak (iz više filmova).
U drugom, još nostalgičnijem dijelu koncerta su Geste i grimase (iz serije Karneval, Anđeo i Prah - zagrljaj), Amado mio (za Ritu Hayworth), O mladosti (Jagode u grlu Srđana Karanovića), Plavi anđeo (za Marlene Dietrich), Parobrod Rex (za Federica Fellinija), Ministarstvo straha (nadahnut istoimenim filmom Fritza Langa), Arsen Lupin, Trumbetaš (iz filma Bogdana Žižića), Čovjek bez zvijezde i Završit ću kao Howard Hughes. Na samom kraju koncerta Dedić će uz klavir izvesti skladbe Vlakom prema jugu (iz istoimenog filma Petra Krelje), Odabrat ćeš gore (iz filma Višnja na Tašmajdanu) te Takvim sjajem može sjati (iz filma Živa istina).
Ulaz na koncert će biti slobodan, ali je broj mjesta ograničen, pa se posjetitelji pozivaju da zauzmu mjesta na vrijeme
Kantautor Arsen Dedić bio je prvi skladatelj filmske glazbe koji je dobio Nagradu Vladimir Nazor za životno djelo iz područja filmske umjetnosti, zasluživši tu čast antologijskim partiturama za više od stotinu filmova (Glembajevi, Živa istina, Donator...) i televizijskih serija (U registraturi, Prosjaci i sinovi...). No, osim filmskih partitura Arsen je napisao i veliki broj filmskih songova, kao i pjesama nadahnutim filmovima. Prva i najpoznatija Arsenova pjesma posvećena filmu bila je Moderato cantabile, napisana 1964. i nadahnuta filmom Petera Brooka po scenariju Marguerite Duras iz 1960. godine, no to je bio samo početak Arsenove životne vezanosti uz sedmu umjetnost.
Među svjetskim redateljima koji su našli mjesto u Arsenovim pjesmama su Friedrich Wilhelm Murnau, Georg Wilhelm Pabst, Fritz Lang, Jean Cocteau, Howard Huges, Pietro Germi, Ingmar Bergman, Michelangelo Antonioni, François Truffaut, Federico Fellini, Andrej Tarkovsky, Louis Buñuel i Orson Welles, a od glumaca treba spomenuti Emila Janningsa, Marlene Dietrich, Ritu Hayworth, Marinu Vlady i Hedy Lamarr.
Pogledajte izbor plakara filmova koje je opjevao ili za njih skladao Arsen Dedić.