Na nedjeljnoj press-konferenciji razgovorom je predstavljen redatelj Damir Lukačević povodom prikazivanja njegova filma Transfer. Budući da od djetinjstva živi u Njemačkoj, i tema njegova prvijenca Oproštaj bili su hrvatski iseljenici, što je pak potpuno napustio futurističkom dramom Transfer. Vizualno dorađen i snažan film, iako nije sniman velikim sredstvima niti na 35mm, ciljani efekt postigao je digitalnom kamerom Red One. Snimao se nešto više od mjesec dana, no postprodukcija je trajala dugo, oko tri godine, istaknuo je Lukačević.
Uz vizualni, redatelj je želio naglasiti i filozofski aspekt pisanog predloška svoga djela, a dotaknuo se i pitanja rasizma, socijalnih komponenti tretiranja ljudi u zemljama Trećeg svijeta odnosno prikazivanja krajnje mjere kapitalizma, no Lukačević podcrtava da je ipak najvažnije bilo dočarati razumijevanje među ljudima odnosno ljubav. Film je dobro prihvaćen u matičnoj Njemačkoj, gdje je i dobitnik nagrade publike. Sada ga čekaju festivali i svjetska distribucija.
Novi redateljevi projekti još nisu definirani, kako sam ističe, no svaki naredni film jednako je teško snimiti i predstavlja izazov, baš kao i prvi, drugi…